Wij zien kwaliteit en service als de belangrijkste voorwaarden om optimaal te kunnen functioneren en om de bakker te kunnen helpen zich sterker te maken. Omdat wij graag de daad bij woord voegen, hanteren wij het kwaliteitsmanagementsysteem ISO 9001:2015.
Concreet betekent het dat wij de volgende doelen hebben gesteld:
- bijdragen tot duidelijkheid in de organisatie door middel van het vastleggen van procedures en werkinstructies.
- het vastleggen van de risico’s binnen de verschillende processen.
- bevorderen van de eenduidigheid en consistentie in werken.
- het is een instrument waarmee we werken aan continue verbetering.
- geven van de mogelijkheid van periodieke beoordeling op geschiktheid.
- verschaffen van een hulpmiddel bij het opleiden van nieuwe medewerkers.
- vastleggen van de in de organisatie aanwezig zijnde kennis en vakmanschap en het onderhouden van die kennis.
- scheppen en behouden van een competitief voordeel door beter dan anderen te voldoen aan de wensen van klanten met betrekking tot tijdigheid, kwaliteit en service in het algemeen.
- ondersteunen van het vertrouwen van de klant.