Klanttevredenheidsonderzoek

Weet u hoe uw belangrijkste klantgroepen denken over de kwaliteit van uw producten, het prijspeil, uw medewerkers of uw service? Ontdek het met het klanttevredenheidsonderzoek van het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC). Voorafgaand aan dit onderzoek voert het NBC een gebieds- en klantanalyse uit om de voor u belangrijke klantgroepen te definiëren.

Het NBC helpt u om de tevredenheid van uw klanten in één of meerdere filialen te meten middels een online enquête.  Als ondernemer ontvangt u een aantal kaartjes met daarop een webadres. Via internet kan uw klant op deze manier anoniem zijn of haar tevredenheid uiten over uw assortiment,  uw medewerkers, uw service, de presentatie van uw winkel, uw reclame activiteiten en de prijs van uw producten. In een rapportage laten we vervolgens per klantgroep zien wat zij het belangrijkst vinden, hoe tevreden ze zijn en wat zij graag verbeterd zouden willen zien.

 

Het klanttevredenheidsonderzoek geeft u uiteindelijk antwoord op vragen zoals:
- Hoe tevreden zijn mijn klanten?
- Welke klantgroepen zijn mijn promotors?
- Wat kan ik doen om bepaalde klantgroepen te behouden, meer loyaal en meer promotor van mijn bedrijf te maken?
- Welke zaken kan ik oppakken om efficiënter en effectiever te werken aan klantenbinding?

Geïnteresseerd in Lokaal Marktonderzoek van het NBC? Neem contact met ons op via 0317 - 47 12 12 of via het contactformulier.